söndag, april 29, 2018

Nu är man då hemkommen....

..från en helgkurs i Flen. Väldigt trött och slut i både rygg och huvud...mycket att sortera in i hjärnans alla fack.... för att kunna plocka fram när jag vill göra något kreativt.
 Vi har fått prova en Curiomaskin....vi ridtade i dekoration i en metallbit som vi gjorde armband av...kul grej. 
Vi har även jobbat i våra cameos , gjor saker i både htv(textilvinyl) och skyltvinyl.....
Jag har ett projekt som inte blev helt klart  i Flen, ska skruva lite först innan jag sätter skyltviyl på....
 Lite  för mej nya viyler (htv) med glitter...mycket snyggt tycker jag . 
Jag håller på att göra ett tryck med lite glittervinyl som ska sättas på en klänning till lilla barnbarnet....måste bara få tiden att räcka till.
Köpte en reflexvinyl... 
...ska bara hitta nåt att sätta motiv på som reflekterar och lyser upp mej lite....
😉😉😉
Nu blir det sängen ...så jag kommer upp när klockan ringer...jobbardag imorgon!!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar