lördag, juni 02, 2018

Fredag....det blev inget inlägg.....

...vi kom hem väldigt sent och det hann bli lördag morogn....
 Men jag och barnen har varit på utflykt...
Mellansonen och hans kompisar ville bli skjutsade till Stockholm för att gå på Iron Meiden konsert....
Äldsta sonen körde, yngste sonen och jag gjorde sällskap....
 Vi hann inom tygaffären...jag behövde lite nytt mönsterpapper.....det fanns, sen blev det lite tyg oxå....
 En tur inom IKEA... tänkte att lite servetter går ju alltid åt...
 ...vi hittade lite annat  oxå, det gör man ju alltid.
Vi hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll. och kom hem väldigt sent.
 Idag lördag....jättefint väder och väldigt varmt. Efter en lång promenad blev det lite tid i syrummet....där var det till en börja ganska svalt....
Mina symaskiner alstrar väldigt mycke värme så snart nog blev även syrummet varmt....
Lilla maken ska ge bort en present...den är klar nu.
 Sen blev det en liten tygpåse.....till nåt spännande.....
 ...det är spännande, jag lovar.💖💖
 Jag köpte ett nytt mönster häromdagen...så det passade väldigt bra med tyget som är nyköpt för att provsy lite.... en sommer rumper...... 
...till lilla barnbarnet💖💖💖💖
Nu avslutar jag denna varma härliga kväll med ett par varv på stickningen.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar