torsdag, juli 19, 2018

Inget inlägg igår.....

....men jag skriver lite idag istället....
Igår blev det en tur till kiropraktorn....i hopp om att min rygg skulle få lite hjälp igen. 
Och man kan väl säga att han lyckades bra med det ha gjorde, rätade ut och fixade till. Nu känns det mycket bättre, trots att jag  är öm i hela ryggen och höfterna....Nu ska jag bara vila lite, och det har jag gjort idag.....väldigt trött och slut, kan nog vara så att värmen gjort sitt till. 
Inte speciellt många maskor har blivit stickade men jag ritade av lite mönster  nu på kvällen när det blivit lagom svalt.
Vi har aven haft lite finbesök av lilla barnbanet, lilla prinsessan!!!!
💖💖💖💖
Det var till henne jag ritade av mönster. 
Prinsessan har fått titta på tygerna jag köpte i Norrköping i tisdags...jag tror hon gillade alltihop för hon blev glad när jag visade dom och berättade att farmor ska sy lite joggisar och t-shirts.

Imorgon är det en ny dag med nya ideer och troligen fint väder.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar