söndag, juli 29, 2018

Ja, nu är allt som vanligt igen.....

 ... min semester är slut för den här gången, 4 veckor med ett strålande väder så klaga det kan jag ju  inte 😉😉.
Ett litet regn kan ju ändå inte göra nån skada, det står ju i vädret att det ska komma i veckan..... 
Iallafall så är tummarna på plats i renlav vantarna..... nu ska det bara fästas lite trådar....
 
Eftersom det är dax att börja jobba behöver jag nog nått nytt under arbetsvästen....
Det blev en zebraklänning/tunika...efter mönster från tyglust ...enligt mina egna mått 😊
 ...med sidfickor. 
Jag har saknat fickor i de andra som jag sytt....och nu har jag ritat ut var dom behöver sitta för att funka på denna modellen.
Jag är jättenöjd med resultatet 💖💖💖
På kvällskvisten blev jag sugen på ett par "nya" vantar.....modellen heter Petra och kommer från Solveig Larssons vanthäfte nr 4.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar