måndag, juli 16, 2018

Underbar dag!!!!!

Men vi börjar igår.....
då jag sydde en klänning till mej ....(glömde visa den igår) efter ett mönster som jag fick när jag gick på kurs. Mönstret kommer från Tyglust. Det är ritat efter mina kroppsmått ...då bör den passa just min kropp 😉😉😉, efter några små ändringar så blev jag jättenöjd med resultatet!!
 
 Idag har jag och hela "min" familj varit i Sölderköping... och ätit semesterglass!!!! Det är bara ett måste när manhar semester. Det har varit en alldeles underbar dag trots att det varit varmt. Vi har letat skugga och lite vind. Tack alla goa för en jättefin dag 💖💖💖💖.
Jag avslutar kvällen med ett par varv på "min" Sirikofta.....Imorgon ska vi (jag och grannfrun) hjälpas åt med delningen av koftan....ärmarna  och bålen....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar