söndag, september 23, 2018

Idag har vi haft finbesök 💖💖💖

Alla i familjen har varit hemma idag och Àtit tillsammans!!!!
Barn, flickvĂ€nner och barnbarn. 
SĂ„ underbart!!!!
Lilla barnbarnet fick kolla vilka klĂ€der som passade...alla blev bra. Hon Ă€r sĂ„ underbar den prinsessan 💖💖💖
Det var bara dessa sockor som jag fick repa upp lite och förlÀnga nÄgra varv...inte alltid mÄtten i mönstret stÀmmer med foten pÄ barnet.
 Jag har Ă€ven hunnit sitta vid symaskinen.....provar att fĂ„ till sadelskydd...mjuka gosiga med lite stoppnig i..... 
Det fattas lite tyg sĂ„ jag fĂ„r fortsĂ€tta nĂ€r jag  varit i tygaffĂ€ren.....
 Provsydde en pĂ„se oxĂ„....😉😉 
NÀrmare förklaring kommer senare.
 Jag fick sy pĂ„ en annan maskin Ă€n vad jag brukar...
Jag mÄste lÀmna in mn symaskin till "doktorn"...den "sa" det....fÄr se om jag kan fixa det i veckan....sÄ den hinner bli fÀrdig tills jag ska pÄ kurs med en.
 Lite testvirkning...bokmĂ€rken...Ă€r lite ringrostig sĂ„ jag fĂ„r försöka igen.....
Men det Àr lite kul......
Jag avslutar kvÀllen med att lÀgga upp vanten nr 2..... frÄn Solveigs VanthÀfte 5.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar