söndag, september 16, 2018

Lite husmor......

....kan jag ha praktiserat i helgen.....
 ...jag fick lite vindruvor av moster ...väldigt goda men otroligt små och mycket kärnor i...
Då fick det bli lite gele av dom...hoppas att den bli som den ska....det är nog första gången jag kokar just gele....
 Har hunnit "jobba" meed barnbarnets ryggsäck.... 
en liten bamse.....
.....och namnet  som fick bli rreflexvinyl.....Nu kan hon synas när hom går hem från dagis om timman blir sen...vi är ju på väg mot mörkare  kvällar nu när dte är höst.
 
 Sockrna, de rosa som grannfrun gav garn till ska nu bara fästas......
Hoppas att dom passar lilla barnbarnet.
Kanske hon behöver ett par tofflor oxå...vet inte men jag provar mej fram och ser om jag kan få till nåt som är lätt att dra på fotern även för henne själv 💖💖.

💖💖💖

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar