söndag, september 30, 2018

Nu är man trött.....

...lite lät sliten och tom i huvudet.....
...eller huvudet är väl fullt av andra saker än det som ska vara där....😉😉😉
Den här flaskan pimpade jag igår...vi gjorde ofsett på en text för att se hur det kan bli. Nu har jag en fin vattenflaska som jag kan ha på jobbet...och alla vet vem ägaren är 😂😃
Rester...... ja inte va mat då förstås...
Lite vinylreseter från skivan jag gjorde igår, nu vet iallafall jag vem som äger cameon...
 Vi har "trejsat", ursäkta stavnning, men uttalet är nog rätt....
En liten ren på ena benen och ett glittrigt namn på andra 💖💖💖
 När farmor provar ny glitter htv så blir det blommor på barnbarnets joggisar....
 .... och namnet i rumpan....
 En t-shirt till farmor....
...och en t-shirt till farfar...som älskar barbapabba.....💖
Helgens sista uåågift var att göra ett hjärta eller annat motiv genom att använda ritverktyget i programmet..cirkel, polygon, rektangel/fyrkant...
Jag valde hjärta som jag sedan skulle göra "hål" i...
Jag  har använt mej av lilla z i skrivstil, en bokstav som ja tycker är fantastiskt vacker. Dren ena är åt rätt håll och den andra är upp och ner...för att göra nåt mer satte jag ett L i ena sidan....kan vara så att lilla barnbarnet vill ha en väska till sina saker när hon ska åka iväg nånstans...

Jag har haft en fantastiskt rolig helg, mycket skoj saker att prova och försöka komma ihåg ....och alla härlig männinskor som jag troligen kommer att träffa igen , ev på nästa kurs.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar