fredag, september 07, 2018

Underbara barnbarn!!!!

Alltså, jag vet att jag är partisk men jag får vara det ibland.
Jag har nog världens goaste barnbarn....så glad och full i bus och otroligt charmig.
 När jag frågar prinsessan om vi ska titta på lite tyg går hon raka spåret till "sin" klädställning...nu hängde det inga färdiga kläder där så vi gick in i "farmors syrum". Det blev lite tittande och kännande... 
Hon är väldigt bestämd med vad som är fint och hon vill ha. 
Det blev en hel del.....
 Jag har redan börjat klippa lite....prinsessan ville ha baggybyxor som hon kan ha på dagis, någon bra knäpptröja och långärmade t-shirts...
Hon visade vilket som skulle vara vad och det mesta kommer att bli t-shirt med lång ärm....
Så imorgon kommer farmor att klippa lite till.....
Säger bara UNDERBARA barnbarn 💖💖💖

Innan lilla prinsessan åkte hem så matade vi fiskarna....det är kul. Hon kollar så att alla fiskarna får mat och ingen blir utan😉😉😊

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar