söndag, oktober 28, 2018

Fredag, Lördag och Söndag!!!!

Nu är det dax för en sammanfattning.....
 Syfestivalen...så underbart roligt att återigen få gå och botanisera.....
Lite små tygbitar......
 ...lite större tygitar som har en plan......
 ....definitivt en plan....bara älskar detta tyget som kommer från Tyglust....
 Det finns en plan för detta tyget oxå....älskar bullar....
 Lite tråd och tillbehör...till både sömnad och stickning.....
 Och slutligen lite garn oxå...allt fanns på  syfestivalen!!!!!
💖💖💖💖
 Lördag och Söndag...en fantastiskt rolig helg där jag träffar likasinnade kursare....Epichelgen är så rolig och lärorik....
 ...utforskar sömmarna i symaskinen och gör broderier av dom....
 ...få använda mej av olika sömmar för olika sömsätt i maskinen gör det möjligt att "go nuts" för att fixa ett kul tyg till ett speciellt projekt.... 
 ....det kommer snart att visa sej vad det ska bli....
(jag har 2 olika altenativ att välja på....)
Som avslutning på helgen blev det lite knappinköp...bara älskar knappar...dom ska få pryda mitt projekt på något ställe....resten av knapparna kan kanske pryda något annat.
Tack till Helena som ordnade kursen, till Katta för att jag fick samåka och till resten av gänget för en fantastikt rolig och givande helg!!!
Längtar redan till "nästa gång"....
Nu är alla mina saker uppackade och jag kommer att avsluta min kväll i "skönfåtöljen"

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar