söndag, november 11, 2018

Några kallingar såhär på farsdag!!

Det är ju så roligt att sy dom....
 ...fantastiskt att få blanda som man vill.....
 ...det ena paret blir inte riktigt det andra likt. 
Dussinvara???? Nej inte direkt...💖💖💖
 Jag lovade lilla barnbarnet en bamsetröja...nu är den klar.....och hänger på en galge tills hon kommer och hälsar på 💖💖💖
 Sydde till mej själv...en tunika. Som jag älskar den här modellen, går att ändra i det oändliga med både fäger och former, kort el låpng ärm...med fickor el utan....V-ringad el vanlig ringning...
Fantastiska mönster, från TYGLUST, med mina egna mått.
Sen var det detta med tumvantarna....nu har jag börjat på ett tredje par...och jag tror bestämt att det ska gå  att få ihop vantar som matchar varandra riktigt bra till slut. 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar