lördag, januari 19, 2019

Fredagen försvann....

...i en väldig fart och blev till lördag...så inlägget igår finns inte....😉😊
 Men det kommer ett från idag istället....
..en tur med lilla maken på stan för att "pokemonna" lite...
resulterade i en svänhg in på tygaffären som tyvärr ska stängas....
Skulle bara kolla om jag hittade nåt....lite nostaligt förstås...
 ..såna här band hade jag som förlängning på mina jeans när jag var tonåring...undrar om ungdomarna har sånt på sina byxor nu för tiden???
Nu viks ju byxorna upp för att bli korta...på min tid (som var för nåt år sedan) skulle byxorna vara långa i benen så man fick ju skarva lite....😉😉
 Jag hittade lite fin spets oxå, kan jag ha till tex klänningar och tunikor som fåll....eller om jag syr dockkläder ...det blir ju lite romantisk stil på dom då.
Jag har lagt upp till ett par "nya" vantar...julvanten från järbo.....
Jag ska prova att tova dom i ett annat tvättprogram än de andra två paren så får jag se hur det går....man måste prova för att få veta😊

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar