söndag, mars 17, 2019

En sväng till Bomässan.....

 ...bara för att kolla lite. 
Svärmor ska byta kök och ville ha lite hjälp av sonen (lilla maken) så då ville ju jag oxå följa med. Det är ju alltid roligt att gå på mässor.....något kan man hitta.....jag hittade "nåt".... Jag återkommer med information så småningom 😉😉
Eftre besöket skulle lilla maken lämna tillbaka bilen han körde i natt...då fick jag lite sytid.....
En Fairy tail (ursäkta stavning) Made by Runi....
Jag har sytt den av enb pläd som jag inhandlat på Rusta....
 ...det gick bra och jag är supernöjd med resultatet... Ett problem ...den luddar förfärligt när man klipper i den....lilla maknen undrade vad det var för dammludd i hela köket....och i hallen ...
Bara jag!!
 En tröja blev det oxå.....
Ska vara blixtlås men jag hade inte just den längden hemma så det fick bli knappar....
Avslutar kvällen med sockstickning....tåhoptagningen klar...nu ska det fästas...

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar