söndag, mars 10, 2019

Ibland blir klockan så mycket......

...att man inte hinner skriva på rätt datum...då brukar jag hoppa över en dag och skriva lite mer på nästa....
Så kommer jag göra ikväll.
Igår lördag hade vi en trevlig kväll i Linköping, vi var på ölmässa. Fantastiskt vad många sorter det finns, och vad mycket folk det kommer ...och vad mycket gott man kunde prova.
💖💖💖💖💖
Och som sagt klockan blev imorse innan vi kom isäng.....

 Sen blev det lite söndag.....en ny familjemedlem .....
Nu är det nästan fullt på borden i syrummet....
 ...och då måste man ju probva alla maskinerna...
En klänning......
 
...och ett par leggings.....
 
....fin kombo tycker jag . 
Det tyckte lilla barnbarnet oxå men hon ville inte prova dom idag..... 
Jag hoppas jag får se henne i klänningen eller ett kort på henne...Jag lovade att hon skulle få en klänning till med Babblarna på..,men då vill jag ju veta om jag behöver göra några ändringar. Hon lovade att jag skulle få se henne 😉😉😉💖💖💖
 En västklänning......
...och en långärmad T-shirt....
 
 ...blir både vår och sommarklänning....inga leggings till denna men det kanske hon har i sin låda, ett par som kan passa.
Fantastiska barnbarn som blev så glad över klänningarna, hon vek ihop dom och ville ha en påse att lägga dom i till hon skulle åka hem 💖💖💖
Hon fick välja färg på påsen och det blev en rosa sådan.
 Frallavntarna är nu helt klara.....
...och ska blockas....läggas under fuktiga handdukar och torka till lite....
Underbara vantar och roliga att sticka.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar