lördag, mars 30, 2019

Vilken fantastisk dag vi haft!!!!

Lekparkshäng med go`fika och ....
 lilla barnbarnet 💖💖💖
Farmor har åkt rutschkana...det var inte lätt men det gick 😉😉. 
Lilla barnbarnet visar hur man gör 😊💖
 
Efter lekparken blev det "fisk"affären. Farmor har lovat att lilla barnbarnet ska få köpa en fisk och ha den i farmors akvarium. 
Fisken ska vara rosa fick jag veta...vi hittade en, en rosa kampfisktjej...
 ...som får sällskap av en blå kampfisktjej...
Farfar fick oxå köpa ett par fiskar.....men dom gick inte att fotografera, dom simmade alldles för snabbt för kameran...
 Jag lovade att jag skulle sy madrass, kudde och täcke till docksängen...det har jag gjort nu. LovaLie fick ta hem sakerna till pappa så hon kan bädda docksängen sen...
 Och eftersom lilla barnbarnet ville ha alla kläderna jag sytt så får jag klippa ut lite till... Hon har lite behov den lilla damen💖💖💖
2 Klänningar/tunikor och 2 t-shirtar samt 3 par trosor... jag får sy ihop dom till nästa gång vi träffas.
Dockans klänning är även den snart färdig...

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar