torsdag, maj 23, 2019

Ibland får man bara prova sej fram.....

...började med att plocka fram sockorna som legat i fuktiga haddukar.... 
...sen ......
 ...fixade jag till mitt kaffefat.... Jag hade liiiite bråttom med att använda min kafekopp på jobbet så blommorna lossnade lite i kanterna......men nu har jag pillat bort dom gamla blommorna och ersatt med nya. 
Nu får koppen stå över helgen....
 Sen fixade jag till en t-shirt till mej...familjen har fått varsin men jag hittade inget roligt förrän nu. Jag lånade en bild på nätet , skar ut i skyltvinyl som jag satte på en t-tröja.-....sprejade klorin utblandat i lite vatten...plockade bort vinylen och stoppade in den i tvättmaskinen....som inte funkade som den skulle...pga luddet i nålfällan efter tovningen av ullrutorna igår...( och även tidigare tovningar). 
Men nu är tröjan klar och tvättmaskinenfixad!!!
Fixaade ett litet uppdrag hann jag oxå göra....
Avslutar kvällen med lite sticknning....som ni kan få se imorgon...(om jag inte glömmer att fota då)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar