torsdag, juni 06, 2019

6 Juni...Svenska flaggans dag.....

...Sverige nationaldag.... och hur  firar vi den?
Jag och lilla maken cyklade ner till hamnen och sedan vidare till centrum....
Väldigt soligt och varmt. Lite musik, lite båtar  men det blev mer framåt kvällen och då stannade iallafall jag hemma.....
Jag satte mej vid symaskinen en stund...försökete mej på en liten jacka.....Jodå det går ganska bra om jag får säga så...(det får jag ) .....imorgon har jag sememster och då tror jag att jag ska fortsätta med den....blixtlåset och fastsättning av luvan är kvar...
Ja visst ja, ärmsluten är oxå kvar att fixa. 
Nu så här efter maten så blev det lite stickning...och film på Tv:n.....
Man måste koppla av ibland.....imorgona har jag sememster!!!!!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar