onsdag, juni 05, 2019

Det drar ihop sej.....

...inte så många dagar kvar nu...för yngste sonen i skolan....
 ...han slutar 9:an och dom ska ha lite tema Hippies  nästa vecka....
 Han frågar om jag skulle kunna fixa en t-tröja...klart  jag gör. Jonas fick bestämma lite som han ville men jag gav honom lite förslag....
Peace märket var givet......
 ...fredsduvan likaså.....
 ....denna oxå....
Peace, love and understanding.....
Nu har jag fått använda min regnbågsvinyl och jag tycker den gjorde sej riktigt bra här...Jonas gillade alltihop jättemycket.
💖💖💖
 
Och eftersom jag hade lite tid "över".....blev det en t-tröja med en dinosaurus......
 ...och ett par capribyxor med ballonger.....
...som ett litet sommarset....nu när det äntligen börjar bli lite varmare 
💖💖💖


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar