lördag, juli 20, 2019

Idag hade jag tänkt....

...att jag skulle sitta vid min symaskin.... det blåste ute och jag visste inte om det skulle vara så skönt att sitta  på altanen...
Helt fel, det har varit en bra dag för altanhäng....
Visserligen behövde jag göra ett avbrott föt lite matinköp....
Men om man då inte har planerat vad som ska sitta på stickorna..... då får man (jag) leta i garnlådorna och se om jag kan hitta nåt kul att sticka med.....
Det är ju inte alltid så enkelt att få till det om det är så att garnet egentligen skulla vara till nåt annat...
Idag bestämde jag mej för lite babymerinoullgarn.... och då måste jag leta bland mina mönster...vad är jag sugen på att sticka, sockor.... vantar....mössa....???
Jag hittar mitt mönster med berner huvudet på.....
....kan kanske bli bra när det blir klart.... vi får väl se.
 Jag stickar vidare...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar