onsdag, juli 24, 2019

Onsdagspromenad med.....

....yngste sonen..... check, Sol utomhus....check. 
Avkoppling med lite stickning...check....
 ..post i postlådan...check. Idag kom det lite tyg.,....
med folkabilar....
 ...och med STORA rosor.... 
Svårt att få en uppfattning nä man ser det såhär...men det är väldigt fint när man vecklar ut tyget....
Nu ska jag bara komma på nåt att sy....för det hade jag ju inte gjort när jag beställde tyget.....
Men nåt fint blir det säkert.
 Lite sticksugen.... och lite sugen på nåt annat....typ torgvantar....
..så idag tog jag fram ett rutigt diagram....prickade i olika färger.....lite som jag tyckte passade...suddade, suddade, ritade .....
Men jag tror det blir bra...
...jag fortsätter imorgon om det inte är för varmt..... isåfall får jag sätta mej i skuggan....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar