fredag, juli 19, 2019

Vilken underbar dag....

...massor av sol och värme....
Behadling hos massören, det är alltid så välkommet när det är dax...typ var 4:e vecka. Jag mår så myckte bättre i ryggen av den behandlingen....
...och nästa vecka är det dags för kiropraktorn....
Snart, mycket snart kommer jag vara som en (nästan) ny människa, jag kommer att må så bra. Sen får jag fortsätta  lite själv oxå....
😉😉😉
En jättetrevlig kväll har vi oxå haft, ena sonen slutar sin semester och ska börja jobba igen på måndag...det blev en liten uteätarkväll med familjen. Älskar när grabbarna frågar om vi vill följa med ut på en bit mat.... 
Det måste ju betyda att vi som föräldrar har lite betydelse i deras liv fortfarnde,
 trots att dom är vuxna .
💖💖💖
Jag avslutar kvällen med lite sockstickning.....6 timmars sticktid....storlek ca 27-29. 
Nu ska dom blockas.....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar