torsdag, augusti 15, 2019

Familjeklippning idag.....

...ja iallafall 4/5. 
Nu är man fin igen i ca 7 veckor...den åttonde veckan står man ut ...sen blir det ny frisyr... och så är det året runt.
 Lite katt tyg ....kom hem i postlådan, kan hända det blir nåt till lilla barnbarnet som gillar katter ...och hundar.
 Mitt tyg!!!!!
Jag bara älskar detta tyg......det har varit slut ett tag så när jag äntligen fick besked om att det fanns i lager igen blev jag tvungen att beställa en bit.....
Har väl inte bestämt riktigt än vad det ska bli...men troligen en tunika/klänning......
Lite muddvara att kombinera med...rosa till kattyget, petrol till mitt tyg
💖💖💖
Har stickar färdigt torgvantarna...nu ska det bara fästas trådar....

Planerar en ny torgvante...måste bara försöka få ihop ett diagram....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar