fredag, augusti 02, 2019

Jag glömde igår att........

...visa vad jag gjorde för ett tag sedan , presenter som inte kunde visas innan mottagaren fått dom.....
 Ett förkläde med en Berner på.....till en person som har just berner...och många sådana 💖😉
 Den andra gåvan, en kasse med berner på,  till en person som har berner men inte så många....
 ..den här bilden föreställer mamman till "vår" valp, här är hon väldigt ung 
💖💖💖.
 Bilstickningen...påbörjade jag igår och slutförde ikväll.....
Nu har lilla barnbarnet oxå torgvantar, när det är svalt om händerna men inte så kallt att riktiga vantar behövs.... 
När toppen på både tumme och vante inte finns kan man leka obehindrat.....
Sen blev det några varv på Berner torgvanten.....

Jag har även hunnit tvätta masas tyg som jag fick igår....så nu hänge det i badrummet på tork....ska bli så roligt att få sätta saxen i tygerna...vet bara inte riktigt än vad jag ska sy...har någon liten ide......men jag ska fundera lite till.....
Tack igen Lotta för tygerna. 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar