onsdag, augusti 07, 2019

Kom i postlådan......

...en påse garn....
 Som om jag behöver det ???? 
Ja, det är klart jag behöver.... 
Det kan bli båder torgvantar och vanliga vantar....
 Har suttit vid symaskinen en stund.....sytt av "fådda" tyger.....
En jacka.....
...ett par tights.....
 
..blier en skön dress att leka i....
 Hittade en bit strechjenastyg...troligen en bit som blivit över av nåt jag sytt tidigare... 
Tror jag försökte mej på ett par snäva jeans vid något tillfälle...jag gav bort dom då dom inte passade mej alls...av restbiten klippte jag ut ett par barntights till lilla barnbarnet... kan vara så att jag får sätta nåt skojigt /läckert vinyltryck på...om hon vill förstås....
💖💖💖
Fäste sista tråden i torgvantarna...Så fantastiskt sköna att ha på sej...sitter lagom "fast" på handen och är alldeles lagom varma....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar