tisdag, april 02, 2024

Men hallåååå...vart tog mars månad vägen ??????

Jo, förvisso har jag varit sjuk  2 vändor i mars men det fanns iallafall 31 dagar....
Nåväl, nu är jag frisk igen (hoppas att jag får vara det)  rackarns förkylningar att vara sega.
Men om vädret ska vara såhär kan man ju aldrig veta hur det kommer att bli. 
Snöstorm den 2 April!!!!
Då behövs det vantar...dessa har jag hållit på med under vinter/våren. Nu är dom äntligen klara och läggs undan för kommande vinter.

Lilla maken fick 2 par kallingar uppsydda efter besöket på syfestivalen i februari....,
..och av de små restbitarna blev det kallingar till de 2 små pojkarna oxå... 
barnbarnen får oxå ta lite del av mina inköp.


Barbiekläder var det beställt av mitt stora barnbarn, så leta mönster och ta fram garn och stickor...en hel garderob blev det. Allt fick plats i påskägget!
Sen blev det bara 1 tröja till Ken, tyvärr så hann inte farmor mer...
Lite inköp blev det härom dagen...hos Hadynson Creative

Man blir ju så sugen när man ser hennes sida på nätet. Den här gången blev det liet smått och gott, en planerad förvaring till mej och en liten överraskning till framöver....man behöver ju inte berätta allt man ska göra/planerar att göra. 

Men som sagt, redan april, snöstorm och en stor längta till våren och värmen...
Lite sytid ska jag nog få till oxå vad det lider. 

Kolmården besökte vi under påskhelgen, det gav energi, Diezel och Melker ska få gå på spa till helgen som kommer , det kommer oxå att ge energi, väldoft är underbart. 
🐶🐾🐾🐶🐾🐾


Kram till nästa gång.





4 kommentarer:

  1. Ja jäklar vilket skitväder!!! Det räcker nu!
    Aj då, 2 förkylningar 😞 Det får också räcka!!
    Nu hoppas vi att snön är borta snart igen, och att vi ses snart (så vi får lukta på bästa killarna)
    Kramar till er alla ♥️♥️♥️♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, grabbarna kommer dofta finfint efter helgen. Kram tebax.

      Radera
  2. Hej vilka fina vantar du stickat och gulliga dockkläder. Ja nu räcker det med snö! Vi är belåtna här i Norrbotten med.

    SvaraRadera
  3. Ojoj ! Inte lätt att hålla sig borta från förkylningar nu . Vad flitig du är. Jag blir så inspirerad av dina projekt. Har inga Barbie- barnbarn längre , men man kan ju sticka ändå . Ha det gott från Eva

    SvaraRadera