fredag, juni 21, 2024

Midsommarafton!!!!

Så härligt, fint väder, äta tillsammans, träffa barnen och barnbarnen och bara njuta av tillvaron.
 Kan man önska sej nåt mer??? Tror inte det 💖💖💖
Så alla ni där ute: Ha en fin midsommar och ta hand om varandra 🌞🌞🌞
Lite  mer tid vid symaskinerna har det blivit....
....2 t-shirt till stora barnbarnet. 
....en klänning till mej ....
...en tröja till lilla barnbarnet som han beställt, han älskar babblarna och Diddi är viktig för honom,
så då fick det bli en sån.
En klänning till till mej.....
och en till...nu ska jag väl klara mej i sommar??? Eller inte ...då får jag sy fler isåfall för tyger har jag.
Ett par sockor blev oxå färdiga.

Nu vill jag att alla ska ha en fin midsommar (som jag skrev överst) så hörs vi senare. 

Kram

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du sytt! 🤗 Kram 🥰

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar till er alla🍾🥂🍓

    SvaraRadera