fredag, juni 10, 2011

Idag är jag världens lyckligaste förälder!

Mina älskade söner har nu haft avslutningar och deras sommarlov har precis börjat.....
 ..Jonas, riktigt finklädd  i hatt och nya kläder. Stolt över att få gå med kompisarna till slottsvallarna....
 Här är alla barnen från förskoleklass till årskurs 6..barn i långa banor, finklädda och glada.

 Mina stora pojkar berättar att det har gått bra i skolan. Albin har fått ett stipendie i form av en bok, för mest positiva elev! Kan man bli tårögd för mer....Philip fick ett stipendie på 500 kr i bokhandeln, för bästa prestation!! Är jag stolt eller!!!Och betygen...går inte av för hackor!!! Jag är så jättestolt!!!!

 Vi har oxå varit på studentfirande....pojkarnas kusin Viktor har tagit sin examen och är nu snickare!!
 Vi träffade några fina katter oxå ...hos kusinen....Jonas gillar att leka med dom, dom gillar det oxå.
Här busar dom med ett garnnystan...(inte nåt av mina)

Kram

3 kommentarer: