lördag, juni 11, 2011

Idag har det varit så otroligt varm och skönt...

..och vädret lockade till bad!!!!!! Vi har varit på landet hos några vi känner....och där fanns en pool...
 som hade ett vatten som liknade .."utomlands".Jonas har nog legat i poolen ett antal timmar.....
Det var fler som lyckades få bada ...det var lika skönt för dom. Ätit gott har vi oxå gjort...så idag har jag alltså INTE tagit i ett handarbete...abstinens..??? Näe inte så mycket, vi hade 5-kamp istället...! Nu när vi kommit hem...det är fortfarande varmt och skönt ute...kanske att jag tar lite i min stickning.....eller ska jag sy i knapparna i koftan...??? Nja jag tror jag sätter mej i fåtöljen...och väntar...får se om jag blir sugen på "nåt"...

Kram

4 kommentarer:

  1. Härligt me dsol och bad :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt du verkar ha haft. Vi valde att stanna hemma i Västergötland för enligt smhi skulle det regna i Närke där vår stuga ligger.
    Men vad hände här regnar det och där är det sol...ler.
    Ha en bra fortsatt helg.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med pool...det har inte vi för jag gillar inte att bada där jag inte bottnar ordentligt så jag sprang i vattenspridaren ju
    ;-)

    SvaraRadera
  4. Oj vad det ser skönt ut !! Perfekt om man inte har havet i närheten. Ibland får man väl vila sina händer, men jag vet, jag är som du, alltid något på g. Kram Eva

    SvaraRadera