fredag, oktober 28, 2011

Då börjar det att bli klart....

Albin fick färdigt i sitt rum...och idag blev Jonas säng färdigmonterad. Han är stor nu ...när han fått en vuxensäng!! Så mycket annat hann jag inte med, handla gjorde jag förstås.... de stora grabbarna ska ha kompisar här imorgon....på lite mat och lan..... Det blir säkert jättebra. Jonas ska sova hos mormor, det gillar han. Dom sitter och diskuterar om allt möjligt....han har en hel del att förtälja sina föräldrar när han kommer hem, dom berättelserna är alltid väldigt givande!!
Lite stickning hann jag ändå...ett par prinsessvantar men jag har tummarna kvar....dom får jag väl göra en annan dag...... då kan jag göra tummarna på de turkos/svarta vantarna oxå. Nu är det dax för min bok...och lite vila innan morgondagen.... då blir det kryssning!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar