torsdag, oktober 27, 2011

Nu är en beställning hel....


Nu ska den på lådan....
Och jag ska ta tag i nästa laddning tomtehanddukar....får se hur mycket jag hinner imorgon...ska hjälpa Jonas med sin "halvfärdiga" säng... och städa färdigt i hans halvstädade rum.... sen har jag tummarna kvar på mina halvfärdiga vantar... nåja snart blir det helt och hållet färdigt. Var sak tar sin tid!! Jag ska åka bort en sväng oxå...med gubben och några vänner....i helgen...jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli jättekul!!

 Nu är jag helt slut och behöver gå till sängs...

    Kram

3 kommentarer:

  1. Dina tomtar är bara hur söta som helst,,,/kram

    SvaraRadera
  2. Tomten på handdukarna är så otroligt charmig så man nästan smäller av!

    SvaraRadera
  3. Tomtarna är verkligen fina, och det blir ju trevliga handdukar. Ha en fin helg med vänner.

    SvaraRadera