måndag, juli 30, 2012

Fästardag och annat "måste"göra....

..så kan det bli ibland. "Måste"göra 1: Massören...det är ett måste, annars "pajjar" kroppen dessutom är det skönt med massage på rygg och nacke!! "Måste"göra 2: Besiktiga grabbens bil...ganska bra, endast en 2:a på nån grej som han ska fixa tillsammans med sin kompis..."Måster"göra 3: Klippt av 3 par byxor till kort byxor åt "gubben" ..han blev glad! Lite annat vid symaskinen blev det oxå men bild kommer senare....
 Fästardag.... en hel hög med trådar ...igen!!!
 Nu tror jag att fästar korgen är helt tom!!!! Det känns väldigt bra. Dom här sakerna ligger i fuktiga dukar....och ska läggas på mina andra "sidor" när jag är helt klar.
Och eftersom allt är färdigt får jag börja på nåt nytt!!!! Jag har köpt på mej så mycket garn nu och  maken  grymtar lite om platsen där min garner finns.....så jag får väl sticka upp lite då. Ska bli sockor tror jag....

Kram

1 kommentar:

  1. Fiiina arbeten!!!

    Slå en signal när det passar.
    Kapten på skutan vill snacka...
    Kram

    SvaraRadera