söndag, juli 29, 2012

En riktig slappar dag!!!

Det har jag haft idag. Faktiskt inte gjort nåt speciellt och dessutom tog jag mej en lite "vila middag" stund mitt på dagen!
 Men jag tänkte visa upp gårdagens bilstickning.... ett par pippivantar....på vägen ner till Berg blev en vante gjord och på vägen hem började jag på den andra men tappade stickan i bilen under sätet...
så den vanten blev inte så mycket stickad...Grannen , som är väldans envis frågade om han fick leta lite...jodå, leta du!! Och ...han hittade stickan och när vi gått in för kvällen blev det några varv....Ja, det blev några idag oxå...
 Häromdagen sydde jag två broderier som skulle skickas iväg....
imorgon är dom nog hos "nya" ägaren.

Nu blir det lite film sen bok och sängen... Imorgon är jag nog piggare , dels blir det en tur till massören och sen bilbesiktningen...

Kram

3 kommentarer:

  1. Låter som en rätt skön dag �� Ska bli spännande och se om dom fina handdukarna kommer fram i morrn!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Blockade och fina. 40 grader räckte alldeles utmärkt.
    Hittade en skattkarta idag!
    Skickar den efter vi pratat.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga vantar . Tur att stickan kom tillrätta.
    Kram Eva

    SvaraRadera