tisdag, oktober 04, 2022

Då hat jag varit på en fantastisk roligt helgutflykt.....

...inte bara godis såklart....

Det har varit en skapar helg hos DLRS.
Diezel fick vara med....
..även Melker fick vara med på ett hörn....elle en kasse.
Jag har "pimpat" min klänning med drake och lite annat kul....fått prova lite nyheter i HTV väg.
Mina nya byxor har fått sig ett lyft....
..samt en av mina t-shirts.....undrar vad det kan  vara för svampar....
Nåja, vi fick plocka ut 10 olika vinyler och gärna använda dom i ett motiv....
Jag har använt 6 olika till detta tryck....
Jag hade min egen vinyl låda med mej oxå...där hittade jag ett turkost sammetsvinyl och en blåblank mycket vacker vinyl som fick bli "lillebrors body.
Stora syster fick en halloween t-shirt. Hon har halloween pyntat sin balkong så det kan ju passa då.
Mina jeans fick lite snyggsaker på ena benet...
Så blev det lite att äta.
När jag ändå höll på med halloween tröjan till barnbarnet blev jag sugen på att fixa mej en egen...
Framsidan...
..baksidan...
Lilla maken fick sig en ny tröja...
Framsidan....
Baksidan....
Ja det var nog allt för den här helgen....
Så mycket energipåfyllning blev det. 
Göra roliga saker tillsammans med andra som gillar samma sak, det är fina grejer det.

Kram







2 kommentarer:

  1. Du milde vilken kreativitet. Så mycket du skapade. Häftiga grejer. Vad gillade mannen sin tröja ??
    Ha det gott. Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lilla maken har fått en sån tröja tidigare när han skulle till tyskland på nåt pokemonevenamang. Men han blev glad för sin nya tröja .

      Radera