fredag, november 04, 2022

Så har det återigen gått en tid....

Under den tiden har jag lyckats sticka lite....
..vantar....
..och sockor....
..och virkat grytlappar....
ytterligare ett par vantar som just i skrivande stund ligget i tvättmaskinen för tovning.
Äntligen blev den av "Symässaan"!!
Ett nysta garn...väldigt lite för att vara mej....
..några nya tippar och kablar.....


Samt lite tyg.
Mellansonens flickvän fyllde 25 och då blev det lite handdukar i present. 
Och ett par sockor till barnbarnet hann jag med ....
Sen blev det dax för operation av min vänstra hand, så skönt att ha det gjort men det är inte smärtfritt...
Interpositionsartrosplastik...långt namn...så nu får jag hålla uppe med bådes tickning och virkning i 3 månader, jag vet att det går men jag vet oxå att min abstinens kommer att bli jobbig....😁
Nåja det gick ju bra förra året  så vad kan gå fel ....ingenting.

Kram



1 kommentar:

  1. Ojdå. Hoppas du klarar av att hålla armen stilla nu. Men du har ju jobbat rejält. Så vackra vantar, sockar, handdukar och grytlappar m.m. Du har verkligen energi och handarbetslusta..
    Ha det fint även i lugnochro. //Eva

    SvaraRadera