lördag, december 27, 2008

Hästfest!!!!!!

Ja, då kanske man ska skriva nåt om dagen då. Idag är det hästfest!!!!! Mats och jag ska åka tillsammans med Anki och Ola och titta på direktsändning av trav. Kul va!!?? Vi har kört V75 och hoppas givetvis att kusarna springer i mål på rätt ställe. Annars.... (kan det ju bli hamburgare av dom om dom duger till det) Skojar bara!!!! Det är faktiskt ganska roligt att titta på. Dom- hästarna alltså har ett himla spring i sina ben, fattar inte hur dom kan hålla reda på alla fyra. Dom är rätt vackra oxå när dom springer! Ja nu ska vi sticka så nästa gång jag skriver hoppas jag att det är med en viss vinstglädje jag gör det. ( jag är nog glad även om vinst uteblir, det blir ju lite fest iallafall)

1 kommentar:

  1. Jaaa...du, syster Yster. Du har ju haft tur förut, Så det är väl bara att hålla alla 4? tummarna. //sys

    SvaraRadera