måndag, januari 05, 2009

Första dan på jobbet....


Då var den här dan klar!! Första dan på jobbet det här året. Men sista dan den här veckan!!!!!!!! Jag har mer semester att ta ut, så jag hoppade in en dag och tar semester resten av veckan. Jag börjar enligt schema den 12/1. Himla skönt med en långledighet (24/12 -4/1 och 6/1-11/1). Skitkallt har det varit oxå, Varför är januari ALLTID så kall?
Lite nyttigt har ändå blivit gjort, en kocksläng med bakelsemotiv som en speciell person ska få på sin 19 års dag. Jag säger inte vem...( Gustav) ssshhhh!
Det andra är en kökshandduk som jag sydde en hängare på. Och snart börjar vi att "kursa" igen då blir det "mycke skapa" av.



2 kommentarer:

  1. Den med bakelserna på gillade jag. Blev genast sugen på fika! Säkert bara för att jag bestämt mig för att jag måste hålla igen ett tag nu.
    kram//mia

    SvaraRadera