söndag, januari 11, 2009

Kick off

Söndagkväll!!! Nyss hemkommen ifrån stockholm och alldeles full av entusiasm. Jag har varit på en kick off med Stefan Sebö, föreläsning i personlig utveckling. En helt otroligt människa, att entusiasmera, engagera och beröra. Gud vad han är bra!! Man blir alldeles "full"av energi att göra massor av. Jag ska göra nåt av min energi: skapa vid symaskinen och prata om min aloe vera. Jag nyttjar båda sorterna. Jag dricker min aloe vera och känner mej piggare och inte så "torr" i skinnet, jag dricker mej till en "UNG" ålderdom. När jag är så har "pigg" kan jag sitta länge vid min symaskin och skapa!!!
Ha en trevlig söndagkväll alla som läser på min sida. Nu måste jag först ta en promenad sen planera för morgondagens "sykväll" med mina vänner.(Energinn räckte till en sväng på ikea oxå).
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar