torsdag, januari 01, 2009

Nya Året Är Här!!

Ja, god morgon på det nya året. Det börjar bra, Fint väder och ganska lagom kallt. En promenad ska det bli idag, hoppas jag !! Sen blir det nog att ta fram lilla symaskinen. Jonas ska på kalas och då passar det ju med en handduk till födelsedagsbarnet, han ska få sitt namn på den förstås.(Bild kommer senare).

Alla orkade tyvärr inte se fyrverkerierna kl 00.00 inatt. Synd!!!! Det får bli till nästa nyår isåfall,det är ju slutskjutet nu! Fler bilder blir det inte från firandet, eftersom jag är novis på kameran så råkade jag och min äldste son radera en del "fina" bilder. Men som sagt GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. God fortsättning!
    Den lille spjuvern ser ut att sova så gott.
    Har promenerat idag. Jätteskönt, men jag har så förbaskat ont i ett knä så det gäller att gå på plan mark så mycket som möjligt.
    kramiz// storasyster

    SvaraRadera