fredag, januari 09, 2009

Solen skiner genom fönstret...

Oh vilket kalasväder. Idag ska jag fixa lite, mina "gamla" arbetskamrater dyker upp en sväng ikväll på lite ost och kex. Gott va!! Så jag behöver mata dammsugaren lite, dammet syns väldigt bra när solen skiner in genom fönsterna. Jag ska bjuda på en liten godsak som Lindy, en av mina "nya" arbetskamrater bjöd oss på till jul. Det är färska fikon inlindad i en bacon och stekt, rysligt gott!! Kan ätas både ljum och kall. Söta fikon med lagom salt bacon, mmmmm!! Nej nu börjar jag nästan dregla. Bäst att ta tag i dammsugaren så att jag kan fixa mend resten sen. Måste hämta på dagis oxå. Och laga något gott till resten av familjen.
Kram

2 kommentarer:

  1. Så trevligt och gott det låter! Tror solen lyste i Enstaberga idag och kanske dammet hade synts om inte fönstren varit så skitiga;0) trevlig helg . Kram

    SvaraRadera