tisdag, februari 10, 2009

Arg!!!!!!!!


Ja, ikväll blir det inte mycket gjort. Plockade som vanligt fram symaskinen och....... den funkade inte. Displayern var alldeles svart, flimmrade lite i vita lodräta ränder och förblev svart. Jag får åka till symaskinsaffären i morgon och lämna in den. Jag som har så mycket att göra, bla en födelsedagspresent, men jag hoppas att den hinner tillbaka fix och fungerande till nästa vecka. Det är ju sportlov då och jag har två lediga dagar där jag kanske hinner med presenten innan den ska levereras. Jag blir lite grining när mina grejer inte fukar som jag vill!!!!


Det händer ju andra kul saker oxå. Jonas skulle berätta om en film som han hade tittat på, där en av personerna skulle vissla. Han visar hur "han" gjorde, blåste väldigt hårt med läpparna och talar om hur "han" skulle ha gjort. Och då..... kom det ett visslande ljud över Jonas läppar!!!!!! Jonas blev så glad och överraskad så när vi gick till dagis i morse så "visslade" han sej fram. Han är jätteduktig. Vilken tur att tänderna inte har lossnat än.


Jag får väl sätta mej framför tv:n en stund nu då och dricka lite kaffe. Kanske stoppa nåt annat gott i munnen oxå, typ choklad!!!

Ses!

Kram


1 kommentar:

  1. Nä, stackars dig! Inte kunna sy...Det är som om min skärmaskin skulle paja. Tur att chocklad finns:0)Nu när maskinen är hos doktorn borde du nog prova att scrappa lite tycker jag;0)
    Kram

    SvaraRadera