torsdag, februari 26, 2009

Oj, redan...

....Torsdag! Idag hade jag tänkt att min symaskin skulle få komma hem. Men ack, ack ,ack vad jag bedrog mej. Nu är det visst nåt som är fel! Det är nån rem av nåt slag??? Jag har ringt reparatören men får ringa imorgon för han hade gått för dagen. Grrrrrrr. något sur är jag. Då blir det en vecka till som jag får vänta.

Ja, ja. Mats och jag har varit på föräldramöte på dagis, det är ju snart dax att skola ut Jonas från dagis och skola in honom, på "riktiga" skolan. Det kommer att gå fin fint. Under våren ska barnen göra besök på sina skolor för att bekanta sej, det blir jättespännande.
Nu ska jag sätta mej framför tv:n och bara koppla av.( saknar min symaskin) sen ska jag läsa färdig om Emma, dotter til Mia i Gömda och Asyl. Jättebra bok.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar