måndag, februari 23, 2009

Oj vad...

...helgen gick fort! Nyss var det fredag och fest sen lördag och nu är det redan måndag. Som vanligt skulle jag ju sy nåt, men eftersom maskinen fortfarande är hos "doktorn" blir det inte så mycket gjort. Jag har jobbat lite i mitt dataprogram till symaskinen. Jag har gjort två nya mönster som är tänkt att sätta på barnförkläden , jag tror att det kan bli bra. Jag får väl prova mej fram när maskinen kommer hem. Sen blev det en liten semla till kaffet, ja jag åt inte själv. Katta och hennes man var här och fikade, Albin bad om hjälp med sin dator och Micke hjälpte honom med den. Äntligen nåt som funkar som det ska.....
Sen hade vi besök av en liten Simba oxå. Visst är han väl söt!!!
Nu ska jag kolla hur det går för Katta hon är arg på sin "maskin".
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar