torsdag, februari 19, 2009

Sportlovsledig!

Idag en dag som alla andra.... njaa inte riktigt. Börjar med att Jonas ska till BVC på 6 års koll. Längd, vikt och vaccination. Det gick jättebra, inget ont av sprutan. Sen ner på stan och kolla nåt snyggt att ta på överkroppen. (Jag ska på fest imorgon.) Har oxå hunnit visitera syrran på MIXEN, jag beställde ett fint halsband hos henne. Det ska jag hämta imorgon, det passar jättebra till min skjorta. Ja, sen har jag då försökt att hämta min symaskin. Den är INTE färdig. Dom felsöker fortfarande, så den kommer förhoppningsvis på torsdag nästa vecka. Ja då var det lite simskola oxå, det gick som vanligt riktigt bra för "gossebarnet" det blev lite simma i stora bassängen. Sen kommer vi då till presenten som jag skulle fixat på min symaskin.....Det är tur att Katta finns!!! Jag gästade henne i några timmar tills det blev klart. Jag har tur- hon hade semlegrejor hemma. Så medan hennes maskin fixade så mumsade vi på SEMLOR!!!!! Tack Katta för att du finns!


Så här blev det. jag hoppas att Ulrika sover nu, hon får se det imorgon kväll.

Nu ska jag gå och sova tror jag.

Vi ses

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar