lördag, mars 14, 2009

Äntligen!!!!!!


Den här HAR jag gjort, det är ett av de nya broderierna som jag beställde från smartneedle. Motivet sitter på ryggen på Jonas tröja, hans stjärntecken. Alla Zodiac´s är jättefina.


Jag glömde alldeles bort tiden när jag satt
framför symaskinen. Jag har sytt så mycket. När maskinen blev inlämnad hade jag precis börjat på ett par väskor, jag har sytt färdigt 2 av dom.

Här är dom. En svart med rött foder, matchar motivet tycker jag.
Den andra fick ett lila foder, det matchar druvorna som är på utsidan.
Så här blev insidan.

När jag ändå höll på fixade jag till några "bokmärken" som jag hade låg halvfärdiga. Jaa riktigt roligt har det varit. Jag får fortsätta imorgon. Jag har ju lite kvar att fixa med, vi får väl se vad det blir.

Tala gärna om att du varit här och kollat, då blir jag glad.
Nu måste jag nog plocka undan mina grejor från köksbordet, inte värt att det står kvar till frukosten imorgon. Det blir nog trångt krin bordet då.
God natt på er!

1 kommentar:

  1. Snygga grejer! Kul att symaskinen är tillbaka så du inte blir helt spattig.... Måste nog ha en "Bettanväska" snart. Hoppas helgen varit bra. Kramizar!

    SvaraRadera