fredag, mars 06, 2009

fredag!!

Veckan har gått jättefort! Massor av aktiviteter, föreläsningar, ansiktsbehandling och lite vanligt jobb. Vi börjar ledigheten med lite besök, Anki med familj var hos oss och tittade på Let´s Dance, käkade lite godis och drack ett glas vin. Mycket trevligt.

Jag har ännu inte fått min symaskin, det grämer mej massor! Jag har ju lite att göra. Dessututom har jag köpt lite nya broderiprogram som jag vill testa. Bla ett med alla stjärntecken som jag tyckte var jättefint, ett med handdukshängare på. Oxå jättefint. Klart att jag vill prova hur det blir.Jag hoppas att maskinen kommwer på torsdag, annars vet jag inte vad jag gör. Det har nu gått 3 veckor sedan den blev inlämmnad. "Den som lever får se".

Visar en fin bild på en blå bergsvallmo, jag tycker att den är jättevacker.

Vad tycker du?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar