fredag, mars 13, 2009

Fredag...

...och då börjar ledigheten igen . Idag var jag hos frissan och blev klippt och fick flätor,jag är jättenöjd. Hon är sååå duktig "min" frissa. Sen tittade jag in i tygbutiken, jag hittade lite smått och gått. Jag har oxå varit och hämtat hem min kära SYMASKIN. Har provat den och den funkar!!!!!! Tyvärr orkar jag inte sätta mej framför och börja med mina projekt, är alldeles för trött för det. Men imorgon när jag kört de stora pojkarna till bodaborg ska jag sätta igång. Jag har massor att fixa med. Väskor, förkläden handdukar mm. Bilder kommer när det är färdigt.
Nu ska jag sätta mej framför tv:n och kolla in Let´s Dance. Lagom koncentration när man är trött.
Tala gärna om att du varit här....
Kram

2 kommentarer:

  1. Var är bilden på frisyren och flätorna då??
    Ha en riktigt trevlig helg! Skål o kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Bettan, frissan här! Vilken piffig sida du har. Hur tusan hinner du med allt? Blogg OCH sytant, det är imponerande. Vi ses framöver, när håret är långt igen. ps. fältorna kanske får vara med på bild nästa gång

    Kram Tina

    SvaraRadera