söndag, mars 15, 2009

Handdukshängare.........

....har jag lyckats fixa. En stycken hängare från www.smartneedle.com blev det. En "orm" ( i paradeiset?) Det var lite "stök och bök", men det var riktigt roligt. Man kan ju variera i det oändliga eftersom man kan byta ut applikations tyget. Jag har flera olika som jag tänker sy upp. Detta är ett prov, jag vet inte vem som vill torka sej på ormen. Man kan sätta dit namn oxå, då blir det mer personligt. Eller oxå får alla familjemedlemmar en egen hängare på alla sina handdukar. ( då ser man ju om "gubben" snott nån annans)
Jag sydde ett "puppie" motiv till Jonas andra svarta tröja (han har många svarta med polos för "vinterbruk") den blev oxå fin . Tyvärr ingen bild eftersom kameran laddas. Försöker fixa det imorgon.
Fö så blev det en promenad på morgonkvisten, innan barnen vaknat- jätteskönt!!
Sen blev det lite simskola som vanlig, det var halvtid så alla barnen fick en liten godispåse(mmmm vad gott), nästa vecka börjar "nya" gånger. Jonas utvecklas och tränar som bara den. Han är jätteduktig och ihärdig.
Imorgon är det sykväll igen, då ska jag fortsätta med ett förkläde som är till Jonas, sen blir det till att färdigställa en till väska som jag har gjort. Nu ska det bli lite tv-kväll!
Tala gärna om att du har tittat in....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar