tisdag, mars 03, 2009

muskler????

Ja, då har vi börjat! Med att bygga såklart. idag har både jag och "gubben" varit på gymet för att bekanta oss med alla maskinerna där, riktigt trevliga faktiskt. Vi börjar försiktigt med att utforska maskiner som hjälper till att forma överkroppen lite. Drar in kalaskulan lite och stramar upp ryggen, flyttar "hänget" som är under armen till ett par (hoppas jag) snygga biceps som sitter på ovansidan. Jag hoppas att vi kan peppa varandra att komma oss iväg och jobba med maskinerna iaf 2-3 ggr i veckan. Vi har ju våra underbara söner att ta hand om oxå. Visserligen tränar dom med fast har andra aktiviteter, så om det funkar tränar vi samtidigt. Ja, vi får se hur upplägget blir. (jag hoppas att det blir snygga muskler till sommaren).

Kram

1 kommentar:

  1. Säkert blir allt bra bara ni kommer igång. känner mig lite avis nu när jag sitter här & det känns som jag bara blir fläbbigare för var dag. men nu är det ju i alla fall nedräkning
    kram//storasys

    SvaraRadera