måndag, mars 23, 2009

Nu syr vi igen!

Den här fina löparen har Katta sytt färdigt ikväll.Den ska hennes mamma få.Det är eklöv med ekollon på grå bottenfärg. Mycket snyggt.


Det här ska bli en väska, den är grön med gula rosor på. Ett broderi som jag hämtat på nätet. Sidan finns som länk i "bloggar och länkar som jag besöker ibland". Jag har några länkar så jag kommer inte ihåg vilken det var. (är du intresserad får du prova dej fram).

Det här blir ett förkläde till, "cupcaken" hittade jag på nätet det oxå. Jag gjorde 3 på rad nertill. Blev riktigt bra faktiskt.(om man får berömma sej själv)
Jag använder mej mycket mönster på nätet, alla är inte bra så man får pröva sej fram. Många är faktiskt gratis. Det finns fler länkar än dom jag har lagt ut på min sida, det är bara att söka själv.
Nu ska jag återigen plocka undan mitt "sygrejs" och lägga mej, det är ju en dag imorgon oxå.
Berätta gärna att du har smugit omkring hos mej....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar