söndag, mars 08, 2009

Söndag...

....Tränngsdag. Idag har vi tränat, 1 timme och 30 minuter. Styrketräning! Vi har varit jätteduktiga, träningsvärken kommer väl imorgon om vi har otur. Lite gång på gåband sedan blev det maskiner, närmare bestämt 10 stycken. Övningar för överkroppen, (oh vad snygga vi blir) sen avslutade vi med 5 min cykel och stretch.
På eftermioddagen blev det som vanligt simskola, Jonas fick prova på klädsim med flytväst. Han var jätteduktig, slängde sej ut i vattnet och flöt som en kork.
Efter simskola och mat blev jag sittande framför datorn och sorterade bland mina emboiderys. Jag hade mycket dubletter på USB minnena. Nu är det lite ordning och reda igen. Sorterade in i pärmar oxå, bilder och färgbeskrivningar. Jag gjorde lite plats i "minnena" för mina nya embroiderys. Jag har beställt 2 nya, ett med stjärntecken och en med handdukshängare. Båda är från www.smartneedle.com
Ja, imorgon börjar en ny vecka. Jag hoppas att min symaskin kommer hem då(på torsdag) annars vet jag inte vad jag gör. Ha det bra,
Berätta gärna att du varit här.....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar